
Planul de marketing Farmasi
Planul de marketing Farmasi cu informații despre nivelurile de carieră în cadrul companiei Farmasi.
Kitul de ”Bun venit”
Acest kit include mai multe produse, un catalog Farmasi și un ghid de îngrijire a tenului. Este un instrument foarte util deoarece conține cele mai vândute produse la un preț special de numai 49,99 lei (preț de catalog 209 lei).
Programul de ”Bun venit”
Dacă comanzi în fiecare lună, din cele 4 produse în valoare minmă de 150 lei, vei primi cadou următoarele produsele:
- prima lună – un ruj și un rimel
- a doua lună – un parfum și un gel calmant
- a treia lună – o cremă cu aloe și o cremă cu gălbenele
- a patra lună – un șampon cu usturoi și un balsam cu paprika și chili.
Clubul Fondatorilor
Clubul Fondatorilor este deschis primilor 100 de Manageri care ating nivelul bonusului de 22%. Dacă te numeri printre primii 100 care ating acest nivel, te poți înscrie în Clubul Fondatorilor. Membrii clubului au următoarele facilități:
- Vizitează fabrica din Turcia, toate cheltuielile fiind suportate de compania Farmasi
- transport gratuit pentru toate comenzile (cât timp statusul de fondator este activ)
- Primesc lunar un pachet de mostre cu produsule recomandate ale lunii
- Participă la evenimente sponsorizate de companie.
- Au privilegiul de a le folosi produsele noi înaintea celorlalți și de a da feed-back companiei Farmasi despre calitatea acestor produse.
Programul ”Construiește-ți echipa”
- La 3 consultanți activi recrutați personal într-o lună primești cadou o apă de parfum.
- La 10 consultanți activi recrutați personal într-o lună primești cadou două ape de parfum și un bonus de 150 lei.
Discount Farmasi
Discountul oferit de compania Farmasi consultanților săi este de 23% pentru produsele de make-up și parfumuri, și de 30% pentru produsele din gamele Dr.C.Tuna și Mr. Wipes.
Bonus personal
Volumul personal (PV)
Punctele pe care le acumulezi di vânzările tale personale către prieteni și achizițiile tale personale.
Volum de grup (GV)
Punctele pe care le acumulezi din vânzările tale și ale liniei tale de consultanți către prieteni și achizițiile personale.
În funcție de volumul de grup pe care îl acumulezi, ți se repartizează niveluri de bonusuri diferite ca în tabelul de mai jos:
Bonus de grup
Câștigi bonusuri de grup pe baza nivelului de bonus alocat și de consultanții pe care îi ai din prima generație ( consultanșii pe care i-ai recrutat personal).
Câștigi un bonus de grup de la fiecare consultant din generația 1, în funcție de nivelul bonusului alocat.
Bonusurile pentru grupuri sunt calculate prin diferența dintre nivelul bonusului și nivelul de bonus al consultanților din prima generație.
Exemplu:
Primești bonusul de 22%, și persoana recrutată de tine personal, Emily primește bonusul de 15%. Bonusul de grup pe care îl câștigi de la Emily este calculat prin înmulțirea volumului grupului Emily cu diferența dintre nivelul tău de bonus și nivelul acestei de bonus ( 22%-15%). Bonusul de grup a lui Emily = Bonusul tău de grup de la Emily.
Bonus de Leadership
Dacă acumulezi un volum de grup de 30 000 lei net atingi nivelulul de bonus de 22%, cel mai mare nivel de bonus disponibil în planul de marketing Farmasi. Următoarele nivelurile mai ridicate nu se bazează exclusiv pe volumul grupului, ci și pe succesul consultanților recrutați personal.
Când consultanții din prima generație ( persoanele recrutate personal) ating nivelul bonusului de 22% atingând un volum de grup de 30.000 lei net, bonusul pe care îl câștigai în mod normal de la ei se anulează deoarece diferența dintre nivelul tău de bonus și bonusul lor devine 0. (22% – 22% = 0). Atunci când prima generație atinge 22%, înseamnă că grupurile acestor consultanți devin din ce în ce mai avansate și gestionează grupuri mai mari.
În acest caz, vei primi un alt tip de bonus, numit Bonusul de Leadership. La acest nivel tu vei îndruma și conduce grupul. Vei câștiga un bonus de lidership de la consultanții cu nivel de bonus de 22%, 18% și 15% din prima generație.
Vei câștiga un Bonus de Leadership din diferențele de volum de grup dintre generații. De exemplu, dacă ești director, primul nivel de bonus câștigi 3% din diferența dintre suma volumelor de grup de 22%, 18% și 15% din prima generație și suma volumelor de grup de 22%, 18% și 15% din a doua generație. Acesta se numește Bonus de prima generație.
Niveluri director Farmasi
Cum puteți observa în fotografia de mai jos există 8 niveluri de director în cadrul companiei Farmasi:
Programul Farmasi World Discovery
Compania Farmasi încurajează consultanții să călatorească în lume , să cunoască noi culturi și să viziteze sediile Farmasi din toată lumea. Există programe speciale de călătorie pentru anumite niveluri de director.
Dacă tot ce ai citit pâna acum te-a convins să devii consultant Farmasi înscrie-te aici.